deadline-day banner

De Trainerspositie voor komend seizoen

Mar 9, 2016 - 12:10 PM hours
  survey
  % votes
Frank de Boer moet blijven!
 00.0  0
Het maakt me niet zoveel uit.
 50.0  1
Ik ben toe aan een nieuwe trainer!
 50.0  1
Total: 2

The survey has expired.

Dit is het enquête topic over de trainerspositie voor komend seizoen.

Gisteren is dit nieuwsbericht over de huidige Ajax trainer Frank de Boer in de media verschenen:

Bron: Vi.nl
Ajax en De Boer stellen beslissing over toekomst uit

Frank de Boer (45) en Ajax tillen hun officiële besprekingen over de toekomst van de trainer over de titelstrijd heen. Eind vorig jaar liet De Boer weten in maart duidelijkheid te zullen verschaffen over zijn toekomstplannen. Die termijn is nu verschoven.


  • Het is dus nog onzeker wie komend seizoen de trainer is van Ajax:

Wat vinden jullie van de trainerspositie van de trainerspositie komend seizoen?
Geef het aan in de enquête en licht je mening hieronder toe!
This contribution was last edited by Fussbalkanone on Mar 9, 2016 at 1:09 PM hours
De Trainerspositie voor komend seizoen |#1
Mar 9, 2016 - 1:20 PM hours
Ik ben eigenlijk wel toe aan een nieuwe trainer. Het spel van Ajax is al tijden niet om aan te zien. Zeker tegen defensieve en sterk georganiseerde ploegen creëert Ajax weinig tot niks. Ik hoop dus dat Ajax een trainer aanstelt die Ajax weer attractief en creatief voetbal laat spelen, zoals Ajax betaamd.
De Trainerspositie voor komend seizoen |#2
Jan 28, 2019 - 12:18 PM hours
Ajax speelde Ajax onwaardig spelers als frenkie speelde met zijn hoofd en geest al bij barca.de ligt dito het zelfde die is al bezig met het ander paragraaf in zijn prille voetbal loopbaan.ajax moet langzamerhand door gaan selecteren en nieuwe spelers toevoegen om een volwaardig frisse elf weer neer te zetten.we hebben goede jonge technische aanvallers nodig met een Ajax /Barca DNA ik struin afentoe de velden af voor jong talent.jonge technische spelers als rashaan fernandes is me menige keren opgevallen die moeten we naar Ajax halen en door kneden tot een hele grote hij kan op 7,11of 10.deze talent is een gigant en loop feilloos mee met het Ajax systeem.
  Post options
Do you really want to delete the complete thread?

  Moderator options
Do you really want to delete this post?
  Alert this entry
  Alert this entry
  Alert this entry
  Bookmark
  Subscribed threads
  Entry worth reading
  Entry worth reading
  Entry worth reading
  Post options
Use the thread search if you want to move this thread to a different thread. Click on create thread if you want to turn this post into a stand-alone thread.